Forever Young

capital A
Jumaat, 4 November 2011 ? 0 Atashinchi ?


capital A ? 
korang mesti nak tahu siapa dye kan ? 
dye adalah seorang lelaki dan merupakan ex bf aku dulu masa aku form 3 .

dulu aku kerja mcd . aku kenal capital ni dekat situ la . 
dan aku selalu gaduh dengan dye . dye sebaya aku tapi sekolah lain . 

lepas habis kerja dekat mcd , aku dapat la gaji . 
masyuk . hahaha XD
aku kaple dengan dye masa tu la . tapi sekejap je .
then , putus . hmmm :(

kakak aku cakap capital A ni , playboy . memang betul dye playboy .
menangis gila aku masa tu . 
tapi sekarang aku benci gila dengan budak capital A ni . 

I HATE U 

ko takpayah r contact aku lagi . dasar lelaki penipu . 
pergi ko dari hidup aku . 





ni budak capital A tu . . . huhuhu

cerita ni dah lama . tapi aku nak cerita dekat korang juga . hahaha .














Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Be mine - tasha manshahar