Forever Young

empatharibulan
Selasa, 3 Januari 2012 ? 0 Atashinchi ?







actually bas tu takde kena mengena pon... aku pergi sekolah dengan parents aku...tapi serius aku teringin nak pergi sekolah naik bas :D

Owh hai Assalamualaikum ya my lovely friendss :) 
owh ya pejam celik-pejam celik laaaa esok dah sekolah...
ok FULLSTOP!!so barang semua aku dah siap...buku semua aku dah bubuh dalam beg so saja nak habaq...
okeyh so aku just nak habaq yang selamat BACK TO SCHOOL wuhuu..
hati nie rasa tak sabar nak pergi and tak mahu pergi...
ok 50/50 soo aihh buang semua tu just dalam hati kata sungguh-sungguh'...'ija kau memang kena semangat pergi sekolah belajar'...yaaa aminn :)
so esok jugak start TUISYEN so haha serius aku tak sabar nak tengok muka cikgu-cikgu tuisyen aku tuu...ok tunggu esok...
oklah tak larat nak taip dah so thanks to korang sebab habiskan masa untuk baca benda alah nie..
k bye-bye muaaaahh iloveyou...








Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Be mine - tasha manshahar